1 ihmistä on jo liittynyt. Tarvitsemme myös sinut.
“Tudnám, hogy valóban onnan van az élelmiszer, ahonnan mondják és nem kellene több 100 km-re mennem érte.”
Jaa naapureillesi, työkavereillesi ja Facebook-ryhmiin. Jokainen ihminen on tärkeä.
Ei vielä kommentteja
Ole ensimmäinen kommentoija!
Seemann-Bobek liittynyt
Seemann-Bobek liittyi 3 kuukautta sitten
Yksikään tuottaja ei ole vielä ilmoittanut saatavuuttaan.