Melkein tarpeeksi. Vielä 6 ihmistä ja tori käynnistyy.
“Nem kellene messzebbre menjek termelői áruért.”
Jaa naapureillesi, työkavereillesi ja Facebook-ryhmiin. Jokainen ihminen on tärkeä.
Ei vielä kommentteja
Ole ensimmäinen kommentoija!
44 perhettä haluaa ostaa suoraan läheltä paikkaa Pécel Rossmann parkoló.
Jos sinulla on kapasiteettia, liity — nämä ihmiset odottavat sinua.
Rekisteröidy tuottajaksiKozma-Schunk, Mácsai, Uzonyi ja 41 muuta liittynyt
Kozma-Schunk liittyi 25 päivää sitten
Mácsai liittyi 27 päivää sitten
Uzonyi liittyi 27 päivää sitten
Yksikään tuottaja ei ole vielä ilmoittanut saatavuuttaan.