Jo 16 ihmistä. Puolivälissä — kutsu joku mukaan.
Tuottajia ei vielä ole, mutta kun saavutamme 50 kannattajaa, he tulevat!
“A X. kerület Budapest egyik legnagyobb kerülete, mégis benne klasszikus piac. A kerület egyik legnagyobb terei az Óhegy parkban vannak, így célszerű lenne egy időszakos termelői piac létesítese. A kerületben csak időszakos piac található péntekenként egy nagyon szűk termékkörrel.”
Jaa naapureillesi, työkavereillesi ja Facebook-ryhmiin. Jokainen ihminen on tärkeä.
Ei vielä kommentteja
Ole ensimmäinen kommentoija!
herman, Báloczi, Nagyváthy ja 13 muuta liittynyt
herman liittyi noin kuukausi sitten
Báloczi liittyi noin kuukausi sitten
Nagyváthy liittyi noin kuukausi sitten
Yksikään tuottaja ei ole vielä ilmoittanut saatavuuttaan.