Á
Ács Ádám József
Ha havonta 1x lenne piac, nekem az is megfelelő lenne.
5 kommenttia
Ha havonta 1x lenne piac, nekem az is megfelelő lenne.
Minket is érdekel
Szuper lenne!
Mi is örülnénk havi egynek is akár!
Havi egynek én is nagyon örülnék
Dezső, Dorottya, Kata ja 248 muuta liittynyt
Dezső liittyi 16 päivää sitten
Dorottya liittyi 18 päivää sitten
Kata liittyi 21 päivää sitten
“Többet járnék vásárolni, mert kozlbb lenne. Nm utaznak 50 kilométert.”
Jaa naapureillesi, työkavereillesi ja Facebook-ryhmiin. Jokainen ihminen on tärkeä.
Valmis! Yhteisö kokoontui — tori alkaa pian.
251 perhettä haluaa ostaa suoraan läheltä paikkaa Gödöllő.
Jos sinulla on kapasiteettia, liity — nämä ihmiset odottavat sinua.
Rekisteröidy tuottajaksi